wyślij maila w przyszłość

pzyszłość kraków 27.03.2012

zobacz szczegóły wiadomości

Data dodania: 2012-03-27 06:32:11 Planowana data wysłania: 2013-03-27 05:32:11

hej,
jest 27.03.2012 planujęprzez ten rok:

- nauczyć sie angileskiego

- robić zdjęcia i to duuuużżżo

- miszkać w krakowie i żeby było fajnie

- zostać blondynką

- nie zrezygnować z capoeiry

- poznać kogoś

- zostawić za sobą przeszłość

pozdrawiam
Ja z przeszłości

Ja za rok

zobacz szczegóły wiadomości

Data dodania: 2012-03-27 06:00:02 Planowana data wysłania: 2012-12-31 21:00:00

hej,

Jest 27 marzec 2012 roku. Siedzę w pracy, jestem śpiąca. Moja koleżanka obok jest nabzdyczona i się do mnie nie odzywa. Nie lubię jak tak jest.

Za rok w styczniu będę:

1. nareszcie szczuplejsza

2. mieszkać sama.

3. mądrzejsza o nowe doświadczenia.

4. matka mnie zrozumie.

pozdrawiam
Ja z przeszłości

ewehikuł :-)

zobacz szczegóły wiadomości

Data dodania: 2012-03-26 16:47:52 Planowana data wysłania: 2012-04-26 04:47:52

Drogi Dominiku,

Dokładnie miesiąc temu znalazłem cikawą stronkę do wysyłania maili w czasie. Dlaczego dopiero teraz piszę ? Właściwie to piszę 26 marca i wedle zapewnien ewehikuł wyśle tego maila 26 kwietnia. Jęsli data się zgadza to znaczy, że znalazłem rozwiązanie na problem wysyłania poczty w godzinach kiedy nie możesz być przy kompuerze :-)

 

należy się duże piwo :D

3m się chopie

Przypomnij sobie plany...

zobacz szczegóły wiadomości

Data dodania: 2012-03-25 17:01:14 Planowana data wysłania: 2013-03-25 04:01:14

Cześć

Pamiętasz, że miałeś zamiar książkę napisać?

No i jak - dalej w planach? No nie mów, że napisałeś...



pozdrawiam
Ja z przeszłości

POZDRO !

zobacz szczegóły wiadomości

Data dodania: 2012-03-25 13:38:10 Planowana data wysłania: 2012-06-25 01:38:10

Siemanko! miałem takie plany:

- Nagrać Płytke

-Kupić studio

-Znaleść dziewczyne

-Zapalić dobrego jointa

a co do tej pory zrobiłem? POZDRO JA !


pozdrawiam
Ja z przeszłości

Pozdrowienia z przeszłości

zobacz szczegóły wiadomości

Data dodania: 2012-03-25 12:10:55 Planowana data wysłania: 2014-04-02 16:12:00

hej,

Właśnie za kilka dni bede miał sprawdzian szóstoklasisty mam na dzieje ze mi dobrze pójdzie. Czekam także jak potoczy sie sprawa tabletu który zamowilem ;] 




pozdrawiam
Ja z przed 2 lat

Witam z przezości

zobacz szczegóły wiadomości

Data dodania: 2012-03-24 19:26:58 Planowana data wysłania: 2012-06-24 08:26:59

hej, siedze na balkonie i mysle co bede robil za 3 mies , na valckeslottlan niemam neta i stad balkon heh ciekiawe co z mieszkaniem u oscara






pozdrawiam
Ja z przeszłości

Kumple z przed lat

zobacz szczegóły wiadomości

Data dodania: 2012-03-23 14:14:05 Planowana data wysłania: 2015-03-23 02:14:15

Cześć,

piszę tego maila 23 marca 2012 roku, piszę do Ciebie bo na dzień dzisiejszy mamy super kontakt i nie chciałbym utracić tej znajomości. Wierze że ten mail będzie pretekstem do wyjścia na piwko dwuch dobrych kumpli. Gdyby było inaczej i nasze drogi powoli by się rozeszły piwko jeszcze bardziej aktualne :-) Trzeba się spotkać i wrócić do dobrych zwyczajów.

 

pozdrawiam

i zapraszam na piwo (ja stawiam)

Tomek

Haha ;d to działa

zobacz szczegóły wiadomości

Data dodania: 2012-03-23 05:55:06 Planowana data wysłania: 2012-11-04 21:00:00

hej,

Co tam u Ciebie? Zapisałeś się do tej szkoły dla dorosłych?

Mam nadzieje że klasa znormalniała i już paru osób nie ma :)

Prawko też chciałeś, jak idzie. Posprzątaj pokój.  Tu się wiosna rozpoczyna a tam Ci będzie piździć ;d


O sprawy sercowe się nie pytam -.-



pozdrawiam
Ja z przeszłości

ja z przeszlosci przeczytaj to wazne

zobacz szczegóły wiadomości

Data dodania: 2012-03-22 18:22:36 Planowana data wysłania: 2015-03-22 06:22:36

hej, wlasnie mam 20 lat. niedawno sie przeprowadzilem, i jestem swiezo po remoncie mojego pokoju. troche ciezko mi sie zaklimatyzowac. z Beatka jest mi bardzo dobrze i sie bardzo kochamy. jestem teraz w 3 klasie technikum. zaliczylem wlasnie matemtyke i dostalem 23 punkty na 27 miugu bo przepisalem troche od skobla. z murziczkiem nie jest za dobrze. stracil ogonek i biedaczek malo je i sra. mam nadzieje ze wyjdzie z tego. ciekawe jaki jestem czytajac tego maila. jak sie czuje i co przezylem i co sie wydarzylo. ciekawi mnei to z jednej strony a z drugiej niepokoi. no coz, przekonam sie za 3 lata. mam nadzieje ze przede wszytkim jestem dalej soba. pamietaj, nie lam sie i zyj dobrze. abys niczego nie zalowal i zeby Cie nigdy nie gryzlo sumienie.





pozdrawiam
Ja z przeszłości

Napisaliście już: 8535 maili

ce5